Samostojno organizira in koordinira postopke pri realizaciji projektov, ki so v obsegu del organizacijske enote ali po naročilu vodje; vodi in organizira aktivnosti delovnih skupin in aktivnosti za izvedbo nalog, pripravlja predloge in celostno svetuje v okviru delovnega področja organizacijske enote oziroma opravlja dela po naročilu vodje. Delo obsega predvsem načrtovanje, koordinacijo in izvajanje nalog integracije in implementacije Informacijskih sistemov; samostojno vzdrževanje, načrtovanje nadgradnje in optimizacija uporabe Informacijskih sistemov; skrb in odgovornost za pripravo specifikacij za dodelave Informacijskih sistemov in komuniciranje/usklajevanje z zunanjimi svetovalci; skrb za digitalizacijo procesov podprtih z ERP, EDMS, Project Management in ostalimi sistemi; optimizacija in iskanje novih učinkovitejših rešitev na ravni podjetja; podpora končnim uporabnikom preko analiziranja njihovih potreb, zahtev ter izobraževanja s ciljem izboljšanja učinkovitosti dela; sodelovanje pri načrtovanju strategije, tehničnih smernic in arhitekture računalniških informacijskih sistemov v podjetju.