DRUGI TIR ŽELEZNIŠKE PROGE DIVAČA–KOPER

Železniška infrastruktura DRUGI TIR ŽELEZNIŠKE PROGE DIVAČA–KOPER

Sodoben 27,1 km dolg drugi tir železniške proge Divača–Koper pomeni novo, zmogljivo in zanesljivo železniško navezavo tovornega pristanišča Koper na slovensko in širše evropsko železniško omrežje.

Drugi tir je infrastrukturno zahteven projekt. Konfiguracija terena, okoljske omejitve in premagovanje več kot 400 m višinske razlike med Divačo in Koprom so razlogi, da je proga speljana skozi 7 predorov in čez 3 viadukte.

Po izgradnji bo zmogljivost proge 120 vlakov na dan oziroma 25,7 mio neto ton na leto, zmogljivost obeh prog (obstoječega in drugega tira) pa 212 vlakov na dan oziroma 36,9 mio ton na leto. Skrajšal se bo tudi vozni čas, pot od Divače do Kopra bo trajala največ 35 minut.

SKUPNA DOLŽINA SEDMIH PREDOROV JE 20,5 KM OZIROMA 75 % PROGE.

Tip projekta:Novogradnja
Naročnik: 2TDK, Družba za razvoj projekta, d. o. o.
Status:Aktualno

Drugi tir

Drugi tir

Sorodni projekti

UVEDBA DIGITALNEGA RADIJSKEGA SISTEMA GSM-R

Tip projekta: Digitalizacija
Naročnik: Ministrstvo za infrastrukturo, Direkcija RS za infrastrukturo

NADGRADNJA ŽELEZNIŠKE PROGE ZIDANI MOST–CELJE

Tip projekta: Nadgradnja
Naročnik: Ministrstvo za infrastrukturo, Direkcija RS za infrastrukturo

DRUGI TIR ŽELEZNIŠKE PROGE DIVAČA–KOPER

Tip projekta: Novogradnja
Naročnik: 2TDK, Družba za razvoj projekta, d. o. o.