NADGRADNJA ŽELEZNIŠKE PROGE MARIBOR–ŠENTILJ–DRŽAVNA MEJA
Železniška proga Maribor–Šentilj–državna meja z Avstrijo je sestavni del glavne železniške proge Zidani Most–Šentilj–državna meja in baltsko-jadranskega koridorja.
Z nadgradnjo je bila proga posodobljena in obnovljena skladno z evropskimi standardi. Vključuje nadgradnjo železniških postaj Maribor Tezno, Maribor, Pesnica in Šentilj ter obstoječih tirov na odsekih Maribor–Počehova in Pesnica–Šentilj–državna meja, nadgradnjo oziroma rekonstrukcijo vozne mreže, nadgradnjo signalnovarnostnih naprav in postajališča Cirknica, rekonstrukcijo obstoječega predora Šentilj ter obstoječih prepustov in podvozov, rekonstrukcijo oziroma gradnjo opornih in podpornih zidov ob progi ter ureditev križanj cest z železnico, v okviru katerih so bili zgrajeni tudi nadvoz Cirknica in viadukt Ranca ter 13 km protihrupne zaščite.
Na odseku Počehova–Pesnica je bila zgrajena nova proga, dolga 3,5 km, na kateri je 1,5 km dolg predor Pekel in slab kilometer dolg viadukt Pesnica.
ŽELEZNIŠKA PROGA JE BILA ZGRAJENA LETA 1846 KOT DEL JUŽNE ŽELEZNICE DUNAJ–TRST.
NADGRADNJA ŽELEZNIŠKE PROGE MARIBOR–ŠENTILJ–DRŽAVNA MEJA
NADGRADNJA ŽELEZNIŠKE PROGE MARIBOR–ŠENTILJ–DRŽAVNA MEJA