VARNOSTNO-TEHNIČNA NADGRADNJA ŽELEZNIŠKEGA PREDORA KARAVANKE

Železniška infrastruktura VARNOSTNO-TEHNIČNA NADGRADNJA ŽELEZNIŠKEGA PREDORA KARAVANKE

Skoraj 8 km dolg slovensko-avstrijski predor Karavanke predstavlja pomembno čezmejno povezavo na železniški progi München–Salzburg–Ljubljana–Solun.

Predor je bil predan v uporabo leta 1906. Zaradi dotrajanosti je bil v zelo slabem stanju, prav tako oprema predora ni ustrezala sodobnim standardom glede varnosti prometa in požarne varnosti v evropskih jedrnih omrežjih.

V okviru varnostno-tehnične nadgradnje so se v predoru izvedle odstranitev dvotirne in izgradnja enotirne proge, sanacija poškodovanih delov konstrukcije, ureditev odvodnjavanja in vozne mreže ter izvedba intervencijskega hodnika, signalno-varnostnih in telekomunikacijskih naprav ter sistemov za zagotovitev varnosti železniškega prometa s področij požarne varnosti ter varnega in učinkovitega reševanja v primeru nesreč.

V OKVIRU VARNOSTNO-TEHNIČNE NADGRADNJE PREDORA JE BILA ODSTRANJENA DVOTIRNA IN ZGRAJENA NOVA ENOTIRNA PROGA.

Tip projekta:Nadgradnja
Naročnik: Ministrstvo za infrastrukturo, Direkcija RS za infrastrukturo
Status:Realizirano

Sorodni projekti

UVEDBA DIGITALNEGA RADIJSKEGA SISTEMA GSM-R

Tip projekta: Digitalizacija
Naročnik: Ministrstvo za infrastrukturo, Direkcija RS za infrastrukturo

VOZLIŠČE PRAGERSKO

Tip projekta: Nadgradnja
Naročnik: Ministrstvo za infrastrukturo, Direkcija RS za infrastrukturo

NADGRADNJA ŽELEZNIŠKE PROGE ZIDANI MOST–CELJE

Tip projekta: Nadgradnja
Naročnik: Ministrstvo za infrastrukturo, Direkcija RS za infrastrukturo