VARNOSTNO-TEHNIČNA NADGRADNJA ŽELEZNIŠKEGA PREDORA KARAVANKE
Skoraj 8 km dolg slovensko-avstrijski predor Karavanke predstavlja pomembno čezmejno povezavo na železniški progi München–Salzburg–Ljubljana–Solun.
Predor je bil predan v uporabo leta 1906. Zaradi dotrajanosti je bil v zelo slabem stanju, prav tako oprema predora ni ustrezala sodobnim standardom glede varnosti prometa in požarne varnosti v evropskih jedrnih omrežjih.
V okviru varnostno-tehnične nadgradnje so se v predoru izvedle odstranitev dvotirne in izgradnja enotirne proge, sanacija poškodovanih delov konstrukcije, ureditev odvodnjavanja in vozne mreže ter izvedba intervencijskega hodnika, signalno-varnostnih in telekomunikacijskih naprav ter sistemov za zagotovitev varnosti železniškega prometa s področij požarne varnosti ter varnega in učinkovitega reševanja v primeru nesreč.
V OKVIRU VARNOSTNO-TEHNIČNE NADGRADNJE PREDORA JE BILA ODSTRANJENA DVOTIRNA IN ZGRAJENA NOVA ENOTIRNA PROGA.