DALJINSKO VODENJE PROMETA

Železniška infrastruktura DALJINSKO VODENJE PROMETA

Sistem daljinskega vodenja prometa se vzpostavlja na dveh glavnih progah v Sloveniji, na progi državna meja s Hrvaško–Dobova–Ljubljana in Zidani Most–Šentilj–državna meja z Avstrijo. To sta edini progi v jedrnem omrežju TEN-T, ki še nista vključeni v daljinsko vodenje prometa.

Projekt vključuje nadgradnjo signalnovarnostnih in telekomunikacijskih naprav ter gradnjo izvennivojskih dostopov na železniških postajah in postajališčih. Vzpostavljeni bodo sistem za obveščanje potnikov, videonadzorni sistem, nadzorni sistem Scada, sistem za protipožarno in protivlomno varnost ter sistem za javljanje plazov.

DALJINSKO VODENJE PROMETA NA DVEH GLAVNIH PROGAH BO PREDVIDOMA UVEDENO LETA 2028.

Tip projekta:Digitalizacija
Naročnik: Ministrstvo za infrastrukturo, Direkcija RS za infrastrukturo
Status:Aktualno

Sorodni projekti

NADGRADNJA ŽELEZNIŠKE PROGE MARIBOR–ŠENTILJ–DRŽAVNA MEJA

Tip projekta: Nadgradnja, novogradnja odseka Počehova–Pesnica
Naročnik: Ministrstvo za infrastrukturo, Direkcija RS za infrastrukturo

DRUGI TIR ŽELEZNIŠKE PROGE DIVAČA–KOPER

Tip projekta: Novogradnja
Naročnik: 2TDK, Družba za razvoj projekta, d. o. o.

ŽELEZNIŠKA POSTAJA NOVA GORICA

Tip projekta: Nadgradnja, novogradnja
Naročnik: Ministrstvo za infrastrukturo, Direkcija RS za infrastrukturo